Fotballskole i august

Postet av Bamble Idrettsforening den 1. Jun 2019

Bamble IF inviterer til Italent Fotballskole 12.-16. august 2019.

Info fra https://www.italent.no/

ITALENT HAR TRE SLAGORD:

FERDIGHETER - FORSTÅELSE - FØLELSE

Kort sagt; italent skal utvikle dine ferdigheter.
Vi skal øke din fotballforståelse, og i den grad det er mulig – gi deg enda varmere følelser for verdens beste spill!

HVORFOR ITALIA?

Italia har gjennom en årrekke vært en verdensledende fotballnasjon, med store stjerner som Maldini, Baresi, Pirlo og Baggio, for å nevne noen. I tillegg har serie A gjennom årene kunnet skilte med profiler som Zlatan Ibrahimovic, Maradona, David Beckham, Platini og Marco Van Basten. Kanskje er det ikke så overraskende at vi i Italent elsker italensk fotball. Denne lidenskapen vil vi gjerne dele med dere! Derfor er vi stolte og glade over å kunne presentere vårt italienske trenerteam, og ikke minst invitere til en lærerik uke på treningsfeltet.

KRAV TIL DELTAKERNE:

Italent har fokus på læring og utvikling, samtidig som vi har et krav til kvalitet og seriøsitet. Du må være motivert, like utfordringer, være opptatt av å lære, samt elske å trene på detaljer. Hvor du står rent fotballmessig, har ingen betydning. Dersom du har et brennende ønske om å bli bedre, og har holdningene og konsentrasjonen som er nødvendig, er du hjertelig velkommen på en av våre camper.

HVA KJENNERTEGNER CAMP ITALENT?

Italent har et ferdighetsprogram basert på høy intensitet, kamplike situasjoner og kamplik intensitet. Vi har hele tiden fokus på læring, og gir deltagerne kunnskap og feedback underveis i treningene. For å utvikle fotballferdigheter skal hver deltager ha minimum 1500-2000 kvalitetstouch på ballen hver dag.

Vi er sikre på at du gjennom vårt utviklingsprogram vil ta steg i riktig retning, og vi vil hjelpe deg å bli en enda bedre fotballspiller

SOM DELTAKER OG MEDLEM FÅR DU:

Påmelding: https://www.italent.no/pmelding

Idrettsskolen for voksne - høstens program 2018

Postet av Bamble Idrettsforening den 17. Aug 2018

Hei alle sammen!

Høstens program er satt sammen på bakgrunn av hva som har vært mest populært så langt.

Vi starter opp torsdag 6. september med terrengsykling, og fortsetter med innendørs sandvolleyball, før vi avslutter sesongen med en ny runde yoga.

Her er hele oppsettet:

TORSDAG 6., 13., 20. og 27. september: Terrengsykling. Oppmøte på BIFs klubbhus på Rugtvedt kl.18.00.

ONSDAG 3., 17., 24. og 31. oktober: Volleyball. Oppmøte på Grenland Folkehøyskole (Eidanger) kl. 19.30.

TORSDAG 8., 15., 22. og 29. november: Yoga. Oppmøte på Rugtvedt u-skole kl. 19.00.

Håper at dette er interessant, og at mange nye og gamle deltakere møter opp!

For påmelding: Send en mail med navn, adresse, mobilnr., og fødselsdato til: fremtveit@hotmail.com.

Pris: kr. 850,-.

Yoga nybegynnerkurs på klubbhuset

Postet av Bamble Idrettsforening den 8. Mar 2018

På forespørsel setter idrettsskolens yogainstruktør, Therese Fremstad, opp nybegynnerkurs i Ashtanga-yoga på klubbhuset. Oppstart tirsdag 3. april. Kurset går over 10 tirsdager, fra kl. 18.30-20.00. Pris: kr. 1400,-. Påmelding på mail til: fremtveit@hotmail.com.

Saksliste for årsmøte i BIF

Postet av Bamble Idrettsforening den 16. Feb 2018

Årsmøtet avholdes den 28.2. kl.19.00 på Rugtvedt Klubbhus.

Under følger sakslisten for årsmøtet:

Sak 1: Godkjenne de stemmeberettigete

Sak 2: Godkjenne innkallingen

Sak 3: Godkjenne saklisten

Sak 4: Velge dirigent

Sak 5: Velge referent

Sak 6: Velge to medlemmer til å underskrive protokollen

Sak 7: Behandle idrettslagets årsberetning, herunder gruppeårsmeldinger

Sak 8: Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand

Sak 9: Fastsette medlemskontingent

Sak 10: Gi gruppestyrene fullmakt til å fastsette treningsavgifter.

Sak 11: Vedta idrettslagets budsjett

Sak 12: Behandle idrettslagets organisasjonsplan

Sak 13: Foreta følgende valg:

13.1 Styreleder

13.2 Nestleder

13.3 Øvrige styremedlemmer

13.4 Varamedlem

13.5 Representant til banestyret på Rugtvedt

13.6 To revisorer

13.7 Representanter til årsmøtet i Bamble idrettsråd.

13.8 Valgkomite

Med vennlig hilsen styret i Bamble idrettsforening

Årets skikarusell er i gang!

Postet av Bamble Idrettsforening den 2. Feb 2018

Bamble Ski arrangerer Skikarusell i Surtebogen

Mandag 29. Januar

Mandag 5. Februar

Mandag 12. Februar

Dette er skirenn med fokus på moro og mestring og passer for alle aldre.

Påmelding på renndagen fra 17:00-17:45

Første renn starter 18:00